rudolfroestinperu.reismee.nl

It's time to let go

Hey allemaal,

Zoals de meeste van jullie weten zit mijn tijd in Perú er ongeveer op. Meer dan 5 maanden mocht ik in dit prachtige land doorbrengen. Een tijd waarin ik bij een geweldige familie mocht wonen, de cultuur leerde kennen, ontzettend veel mensen heb leren kennen en het Spaans wat eerst moeilijk leek, goed mocht spreken.

De laatste weken waren geweldig. Ik ben 2 weken wezen backpacken van het zuiden naar het noorden van Perú. Veel nieuwe mensen ontmoet en veel mooie dingen gezien. Nu ben ik terug in Cusco om afscheid te nemen van iedereen en in te pakken. Morgenmiddag stap ik in het vliegtuig om woensdagavond aan te komen in Amsterdam.

Wat er nu door mij heengaat is lastig te omschrijven. Vooral dankbaarheid dat ik de kans kreeg om in dit mooie land te wonen en dat ik vrijwilligerswerk kon doen op een mooi project wat ik nooit zal vergeten. Dat ik mijn steentje bij kon dragen aan de ontwikkeling van de tieners in Cusco die bijna niks hebben. Dankbaar dat ik een mooie kerk mocht vinden waarin ik me thuis voelde. Dankbaar voor de vele vrienden die ik mocht maken en voor het gezin waarin ik gewoond heb. Het voelt voor mij als een tweede thuis.

Aan de andere kant, ik voel me ook gewoon zwaar klote dat ik dat allemaal achter me moet laten nu. Niet wetende wanneer ik terug kom in Cusco om al de mensen die veel betekend hebben voor mij terug zal zien. Dat maakt een afscheid extra lastig. Je kunt niet zomaar op bezoek aan de andere kant van de wereld. Maar ik weet wel dat als ik ooit de kans krijg om terug te gaan dat ik die zeker weten zal pakken!

Maar zoals de titel zegt, it is time to let go. Alle dingen die ik hier gedaan heb worden nu gewoon hele goede herinneringen die ik zeker nooit zal vergeten.

Ik heb eigenlijk geen moment spijt gehad dat ik deze keus gemaakt heb om gewoon je spullen te pakken en te gaan. Natuurlijk kan het soms lastig zijn als je weet dat iedereen in Nederland bij elkaar zit en het erg leuk heeft. Maar ik zou het nooit willen ruilen met de ervaringen die ik hier heb opgedaan!

Ik wil iedereen bedanken die mij gesupport heeft tijdens de voorbereidingen en tijdens de reis! Bedankt allemaal! Ik zie er ook zeker naar uit om jullie allemaal weer te zien!

Perú, ¡te amo!

Rudolf

Reacties

Reacties

Evitos

Ah ja liefje, double feelings. Zet m op met afscheid nemen, ik wacht je met open armen op. En succes met inpakken ook?? Dikke hug

Rozan

Mooi geschreven zeg! Fijne reis terug :)

Anita

Zeker dubbel!! Natuurlijk fijn dat je weer terug komt❤ sterkte met de emoties;) Alles wat je hebt meegemaakt was zo gaaf! Goeie reis en tot heel snel!!

Lieke, Lia, Elle - team VW

Wat een mooie woorden Rudolf! Goede terugreis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active